World of Warships: Legends — watażka Arkansas
Kapitanie, rozważ budowę swojej marynarki. Ten zestaw doda dwie jednostki premium III poziomu do Twojej kolekcji — zwinny japoński krążownik Iwaki i waleczny amerykański pancernik Arkansas, gotowy na potyczki na pełnym morzu. Zestaw zawiera: Amerykański pancernik premium III poziomu Arkansas Japoński krążownik premium III poziomu Iwaki 3 dni konta premium 37 000 PD dowódcy Jeśli posiadasz już Arkansas lub Iwaki w swoim porcie, otrzymasz za każdy z nich 5 625 000 kredytów w ramach rekompensaty. Uwaga: Część zawartości, jak np. doładowania, PD dowódcy, kamuflaże itp. staje się widoczna dopiero po osiągnięciu określonego poziomu konta w grze. Część zawartości, np. okręty, stałe kamuflaże, pojemniki i flagi, a także symbole naszywek i bazy, można wykorzystać tylko na platformie, na której dokonano zakupu.