World of Warships: Legends — Tajfun Iwaki
Rozpocznij z japońskim krążownikiem Iwaki! Jest szybki, posiada dające w kość działa, które potrafią zapewnić pokaźną siłę ognia, gdziekolwiek jest potrzebna na przestworze oceanu! Iwaki wyposażono w 3 dni konta premium, a także PD dowódcy — doskonałe połączenie na rozpoczęcie przygody z japońskimi krążownikami! Jeśli posiadasz już okręt Iwaki w swojej kolekcji, otrzymasz rekompensatę w postaci 5 625 000 kredytów. Uwaga: Część zawartości, jak np. doładowania, PD dowódcy, kamuflaże itp. staje się widoczna dopiero po osiągnięciu określonego poziomu konta w grze. Część zawartości, np. okręty, stałe kamuflaże, pojemniki i flagi, a także symbole naszywek i bazy, można wykorzystać tylko na platformie, na której dokonano zakupu.