Zdobądź ten zestaw, by zapewnić sobie wspaniały początek swojej kolekcji albo ją rozpędzić! Zgarnij wschodnioazjatycki niszczyciel premium oraz garść przedmiotów w grze: dozbrój się i płyń pod ochroną smoka! Zestaw zawiera: Wschodnioazjatycki niszczyciel premium II poziomu Longjiang 3 dni konta premium 6 Rozkazów awansu 12 kamuflaży Powietrzny smok 12 kamuflaży Ognisty smok 10 Standardowych doładowań PD okrętu 10 Standardowych doładowań kredytów 10 Standardowych doładowań PD dowódcy 10 Standardowych doładowań ogólnych PD 10 Standardowych doładowań bitewnych Jeśli posiadasz już Longjiang w swoim porcie, otrzymasz 1 500 000 kredytów w ramach rekompensaty Uwaga: Część zawartości, jak np. doładowania, PD dowódcy, kamuflaże itp. staje się widoczna dopiero po osiągnięciu określonego poziomu konta w grze. Część zawartości, np. okręty, stałe kamuflaże, pojemniki i flagi, a także symbole naszywek i bazy, można wykorzystać tylko na platformie, na której dokonano zakupu.