World of Warships: Legends — Powrót czerwieni
Upiorne czasy wymagają upiornych taktyk! Złapcie za stery tego radzieckiego niszczyciela premium VI poziomu i uderzajcie z ukrycia lub zasypcie przeciwników gradem pocisków — wybór należy do Was! Zestaw zawiera: - Radziecki niszczyciel premium VI poziomu Ogniewoj - 1 stały kamuflaż Łazarz - 5 dni konta premium - 12 kamuflaży Wiadro rdzy - 12 kamuflaży Halloween '21 Jeśli posiadasz już okręt Ogniewoj w swojej kolekcji, otrzymasz rekompensatę w postaci 18 750 000 kredytów. Uwaga: Część zawartości, jak np. doładowania, PD dowódcy, kamuflaże itp. staje się widoczna dopiero po osiągnięciu określonego poziomu konta w grze. Część zawartości, np. okręty, stałe kamuflaże, pojemniki i flagi, a także symbole naszywek i bazy, można wykorzystać tylko na platformie, na której dokonano zakupu.