Obierz kurs na nowe horyzonty z brytyjskim krążownikiem premium VII poziomu Plymouth i wyposaż się w niezbędne przedmioty w grze. Zestaw zawiera: - Brytyjski krążownik premium VII poziomu Plymouth - 7 dni konta premium - 12 kamuflaży Union Jack - 12 rzadkich doładowań bojowych - 12 rzadkich doładowań globalnych PD - 12 rzadkich doładowań PD okrętu - 12 rzadkich doładowań kredytów - 12 rzadkich doładowań PD dowódcy Jeśli posiadasz już Plymouth w swojej kolekcji, otrzymasz 26 250 000 kredytów w ramach rekompensaty. Część zawartości, jak doładowania, PD dowódcy, kamuflaże itp., stanie się widoczna dopiero po osiągnięciu pewnego poziomu konta w grze. Zauważ, że część zawartości takiej jak okręty, stałe kamuflaże, kontenery i flagi, a także symbole naszywek i bazy można wykorzystać tylko na platformie, na której dokonano zakupu.