Po raz pierwszy: odbierz ekskluzywny krążownik Milwaukee wraz z innymi łupami w tym skrojonym na Twoją miarę zestawie. Ocean na Ciebie czeka! Zestaw zawiera: Amerykański krążownik premium II poziomu Milwaukee 7 dni konta premium 1 500 000 kredytów Jeżeli Milwaukee jest już w Twojej kolekcji, otrzymasz w ramach rekompensaty 1 500 000 kredytów. Uwaga: Część zawartości, jak np. doładowania, PD dowódcy, kamuflaże itp. staje się widoczna dopiero po osiągnięciu określonego poziomu konta w grze. Część zawartości, np. okręty, stałe kamuflaże, pojemniki i flagi, a także symbole naszywek i bazy, można wykorzystać tylko na platformie, na której dokonano zakupu.