Wyposaż się na nadchodzące bitwy z japońskim pancernikiem premium V poziomu Hyūga i różnymi przedmiotami w grze. Zestaw zawiera: - Japoński pancernik premium V poziomu Hyūga - 12 kamuflaży Cesarska Marynarka Wojenna Japonii - 10 000 globalnych PD - 500 000 kredytów - 5 rzadkich doładowań bojowych - 5 rzadkich doładowań globalnych PD - 5 rzadkich doładowań PD okrętu - 5 rzadkich doładowań kredytów - 5 rzadkich doładowań PD dowódcy Jeśli posiadasz już Hyūga w swoim porcie, otrzymasz 15 000 000 kredytów w ramach rekompensaty. Część zawartości, jak doładowania, PD dowódcy, kamuflaże itp., stanie się widoczna dopiero po osiągnięciu pewnego poziomu konta w grze. Zauważ, że część zawartości takiej jak okręty, stałe kamuflaże, kontenery i flagi, a także symbole naszywek i bazy można wykorzystać tylko na platformie, na której dokonano zakupu. Ten zestaw DLC można zdobyć tylko raz.