World of Warships: Legends — mistrz torped
Obejmij dowodzenie nad Smith i zostań mistrzem torped, by uczcić 3. rocznicę Legends! Okręt posiada zestaw przedmiotów w grze, który uczyni rozgrywkę jeszcze bardziej atrakcyjną. Zestaw zawiera: Amerykański niszczyciel premium II poziomu Smith 3 dni konta premium 12 kamuflaży Typ 1 12 kamuflaży Typ 2 15 standardowych doładowań bojowych 15 standardowych doładowań ogólnych PD 15 standardowych doładowań PD okrętu 15 standardowych doładowań kredytów 15 standardowych doładowań PD dowódcy 37 000 PD dowódcy Jeśli posiadasz już okręt Smith w swoim porcie, otrzymasz w ramach rekompensaty 1 500 000 kredytów. Uwaga: Część zawartości, jak np. doładowania, PD dowódcy, kamuflaże itp. staje się widoczna dopiero po osiągnięciu określonego poziomu konta w grze. Część zawartości, np. okręty, stałe kamuflaże, pojemniki i flagi, a także symbole naszywek i bazy, można wykorzystać tylko na platformie, na której dokonano zakupu.