Nowy pakiet startowy już jest! Zdobądź okręt premium Yūbari III poziomu, a wraz z nim przedmioty w grze i przygotuj się na ekscytujące chwile na pełnych morzach! Ten zestaw zawiera: Japoński krążownik premium III poziomu Yūbari 7 dni konta premium 15 Rzadkich doładowań bitewnych 15 Rzadkich doładowań globalnych PD 15 Rzadkich doładowań PD okrętu 15 Rzadkich doładowań kredytów 15 Rzadkich doładowań PD dowódcy 3 000 000 kredytów Jeśli Yūbari znajduje się już w Twojej kolekcji, otrzymasz rekompensatę równą 5 625 000 kredytów. Uwaga: Część zawartości, jak np. doładowania, PD dowódcy, kamuflaże itp. staje się widoczna dopiero po osiągnięciu określonego poziomu konta w grze. Część zawartości, np. okręty, stałe kamuflaże, pojemniki i flagi, a także symbole naszywek i bazy, można wykorzystać tylko na platformie, na której dokonano zakupu.