World of Tanks – zestaw triada premium
Dominuj na polu bitwy dzięki tym energicznym czołgom premium z zestawu Triada premium! Te czołgi wyposażone w niszczycielską broń z pewnością pomogą Ci wygrać z każdym przeciwnikiem. Ten zestaw zawiera: - brytyjski czołg średni VI poziomu Sentinel AC IV Experimental - niemiecki czołg średni V poziomu Pz.Kpfw. T25 - radziecki czołg ciężki VI poziomu Object 244 - 850 szt. złota - 7 dni korzyści konta premium Jeśli masz już te czołgi, otrzymasz za nie następującą rekompensatę: - Sentinel AC IV Experimental: 1 420 000 szt. srebra - Pz.Kpfw. T 25: 600 000 szt. srebra - Object 244: 2 200 000 szt. srebra UWAGA: Wszystkie pojazdy premium są w zestawie z własnym miejscem na pojazd oraz amunicją standardową i premium.