Worek złota (500)
Battle Islands: Commanders - 500 sztuk złota (waluta premium) Wydaj złoto na wyposażenie i skrzynie z dodatkowym arsenałem! Battle Islands: Commanders - 500 sztuk złota (waluta premium)