Wolfenstein: Youngblood Deluxe Upgrade
Ulepsz grę do wersji Wolfenstein: Youngblood Deluxe Edition, aby przejść całą ze znajomym za darmo. Deluxe Edition zawiera przepustkę Buddy Pass, która pozwala zaprosić znajomego do szybkiej i szalonej kooperacji, nawet jeśli nie posiada on własnej kopi gry. Ulepszenie do wersji Deluxe Edition zapewni też dostęp do pakietu Cyborg Skin zawierającego: - Skórkę cyborga dla gracza - Skórki stopu tytanu dla każdej broni - Doping zwiększający pancerz Aby użyć przepustki Buddy Pass: - Zaproś kogoś ze swojej listy znajomych, kto zainstalował wersję próbną Wolfenstein: Youngblood - W menu głównym wybierz pozycje „Zagraj” lub „Kontynuuj grę” > „Stwórz sesję” > „Zaproś”, a następnie wybierz znajomego, z którym chcesz zagrać.