Wolcen: Lords of Mayhem
Od 3 września 2024 tryb wieloosobowy zostanie zakończony. Gra będzie nadal dostępna w trybie dla jednego gracza. Odkryj piękną grę RPG akcji osadzoną w mrocznym świecie fantasy. Wyrusz w emocjonującą przygodę w dramatycznej kampanii i sprawdź się podczas obszernego, dynamicznego końcowego etapu gry. Opanuj unikalny system walki, mechanikę uników i szczegółowo modyfikowalne zdolności bez ograniczeń klasowych. Należysz do trojga „Dzieci Heimlocka”. W dzieciństwie ocalił ci życie niesławny Wielki Inkwizytor Heimlock, dzięki czemu udało ci się pod jego przewodnictwem wyrosnąć na dumnego członka Republikańskiej Armii Oczyszczaczy: doskonałych żołnierzy, których zadaniem jest niszczenie bluźnierczych i nadnaturalnych sił. Wraz ze swoim przybranym rodzeństwem wyruszasz w podróż, która zmieni wszystko, co wiesz... Cechy gry Wolcen: Lords of Mayhem: ● Swobodny rozwój postaci. W grze Wolcen nie ma ograniczeń klasowych: możesz używać dowolnej broni i pancerza i grać tak, jak chcesz. Posługuj się potężnymi umiejętnościami i zmieniaj je za pomocą modyfikatorów zapewniających wzmocnienia, funkcje użytkowe lub zupełnie nowe reguły. Odkryj 21 zmiennych segmentów podklas we Wrotach Przeznaczenia, systemie pasywnych talentów. Odblokuj jeszcze więcej możliwości dzięki rzadkim przedmiotom unikalnym. ● Dynamiczny system walki z sygnalizowanymi atakami, aktywnymi unikami i wyrazistym systemem zasobów. Odwracaj losy walki, przybierając jedną z czterech Form Apokaliptycznych, z których każda posiada wyjątkowe zdolności. ● Dynamiczne środowisko akustyczne, które pomaga ci odczuć potęgę twoich ataków. ● Pokaż swoje wyczucie stylu dzięki olbrzymiej ilości przedmiotów kosmetycznych, które można personalizować barwnikami. ● Epicka, w pełni udźwiękowiona głosowo kampania. Odkrywaj porywającą historię pełną zwrotów akcji, realistyczne, ręcznie stworzone obszary i zmagaj się z hordami zabójczych wrogów i niewyobrażalnymi okropieństwami. ● Rozległy tryb końca gry. Rozwijaj państwo-miasto Stormfall, mierz się z nieskończonymi wyzwaniami i zdobywaj potężne przedmioty.