Wolcen: Lords of Mayhem - Deluxe Edition Bonus
Z Edycją Deluxe Wolcen: Lords of Mayhem otrzymasz następującą ekskluzywną zawartość: ● Krwawe Szaty Einjara (pancerz kosmetyczny): Wciel się w okrutnego przywódcę barbarzyńców, który terroryzował krainę Varg i pokaż wrogom, że należysz do tych, którzy nie sieją, a zbierają. Uczyń pole bitwy stołem swojej uczty. ● Pancerz Pyłowej Korony: Pancerz Pyłowej Korony to dar dla nowo wyznaczonego regenta Stormfall od miasta-państwa Vulkaïn, który wykuto w tej samej ognistej kalderze, w której mieści się owo rządzone przez Kowali Pyłu miasto. Warstwy najmocniejszej, stworzonej w wulkanie stali inkrustowane złotem pozyskanym z pyłowych wyziewów znad serca góry czynią tę zbroję odpowiednią jedynie dla prawdziwego czempiona krainy. ● Tygrys z Kuei: Schwytany w mrocznej dżungli Imperium Kuei i przywieziony do Stormfall przez niemających skrupułów handlarzy tygrys z Kuei będzie towarzyszył ci podczas przygód, pomagając nawet w zbieraniu złota poległych wrogów!