WO4U: Special Costume for Yang Jian
Dodany zostanie specjalny strój dla Yang Jiana. Nowe wrażenia z walki! ■Zawartość Special Costume for "Yang Jian" ■Jak używać Stroje można zmieniać w obozowisku, wybierając „Party” – „Select Costume”. Przedmiot ten można uzyskać, kupując WARRIORS OROCHI 4 Ultimate Deluxe Edition lub WARRIORS OROCHI 4: The Ultimate Upgrade Pack Deluxe Edition. Prosimy o ostrożność, aby nie kupić tej samej zawartości dwa razy. Ta zawartość ma zastosowanie tylko względem wersji WARRIORS OROCHI 4 Ultimate. Nie można jej używać w podstawowej wersji gry WARRIORS OROCHI 4.