WO4U: Sacred Treasure `Garm`
Dodany zostanie sacred treasure „Garm”. Nowe wrażenia z walki! Uwaga: udostępnione zostaną nowe wersje Normal Magic i Charge Magic. ■Zawartość Sacred Treasure „Garm” ■Jak używać Sacred treasures można zmieniać w obozowisku, wybierając „Weapons” – „Equip Sacred Treasures”. Przedmiot ten można uzyskać, kupując WARRIORS OROCHI 4 Ultimate Deluxe Edition lub WARRIORS OROCHI 4: The Ultimate Upgrade Pack Deluxe Edition. Prosimy o ostrożność, aby nie kupić tej samej zawartości dwa razy. Ta zawartość ma zastosowanie tylko względem wersji WARRIORS OROCHI 4 Ultimate. Nie można jej używać w podstawowej wersji gry WARRIORS OROCHI 4.