Wirtualna waluta Far Cry 6 – mały zestaw 1050
Zestaw kredytów zawiera 1050 kredytów Far Cry, w tym 50 premiowych kredytów Far Cry, za które można odblokować dodatkowe przedmioty, walutę w grze, zasoby i inne elementy.