Wirtualna waluta Far Cry 6 – ekstra duży zestaw 6600
Zestaw kredytów zawiera 6600 kredytów Far Cry, w tym 1600 premiowych kredytów Far Cry, za które można odblokować dodatkowe przedmioty, walutę w grze, zasoby i inne elementy.