Wildrunner's Helm
To ozdobne nakrycie głowy dla klasy Służka Kerillian. Hełm należał drzewiej do rycerza z Avelor, którego śmierć w służbie Wiecznej Królowej należała do najbardziej niefortunnych. Jego szepty nadal wibrują w stali.