Wildcards
Zagraj Hand of Fate w zupełnie nowy sposób, z dodatkiem kart losu. Wybierz swój los , a będziesz grać z zupełnie unikalny zestaw reguł i całkowicie unikalny zestaw wyzwań . Ten DLC obejmuje dziewięć nowych kart Losu z własnych spotkań i specjalnych przedmiotów .