Wild West - Ukryte Obiekty
Wciel się w rolę detektywa w świecie Cyber ​​Wild West! To Przybywasz do tajemniczego miasta Red Hook, w którym króluje technologia. Jest jednak jeden problem – skarbiec miasta został skradziony, a poprzedni szeryf porwany! Prowadź śledztwo jak prawdziwy detektyw – zbieraj wskazówki, rozmawiaj ze świadkami, otrzymuj wskazówki od mieszkańców i zbieraj informacje o swoim następnym miejscu do sprawdzenia. Czekają na Ciebie nietypowe postacie, tajemniczy gang, konkurent w śledztwie i oczywiście femme fatale! Cechy gry: - Klimatyczny, cyberpunkowy western. - Lokacje zawierają kilka zestawów ukrytych przedmiotów i wskazówek. Odtwórz ponownie w wciągający sposób! - Wśród klasycznych lokacji natkniesz się na panoramiczne 360 stopni - Zbuduj kolekcję nagród za pomyślne ukończenie lokalizacji w różnych trybach!