Wiktoriański zestaw startowy
Bonus do zamówienia przedpremierowego Ta zawartość do pobrania zawiera następujące elementy: 500 mangirów Strój detektywa-konsultanta Strój wiktoriańskiego wampira Bladość wampira Zadanie 'Ołowiany sterowiec' Dominacja rodzi przemoc. Czy to koniec delikatnego pokoju na Cordonie? Zadanie rozpocznie się po odwiedzeniu punktu obserwacyjnego w dzielnicy Old City, nieopodal Old City Bridge. Pierwsze zadanie główne (Duchy przeszłości) oraz samouczek walki muszą zostać najpierw ukończone.