Widmo wolności: Quadra "Vigilante" (bonus przedsprzedażowy)
Piękne z zewnątrz, bestia w środku. Quadra Sport R-7 ""Vigilante"" nie tylko wygląda godnie, ale kopie równie mocno — zupełnie jak cyberwzmocniony tajny agent. Dorwij je przed innymi, zamawiając Widmo wolności przedpremierowo już dziś! Widmo wolności to dodatek do Cyberpunka 2077 w klimacie szpiegowskiego thrillera. Wciel się w V, cyberpunka do wynajęcia, i razem z tajnym agentem Solomonem Reedem zanurz się w zawiłą intrygę szpiegowską sięgającą najwyższych kręgów władzy.