Who Wants To Be A Millionaire? - US Presidents DLC Pack
To DLC zawiera dodatkowy zestaw ok. 130 pytań o następującym motywie: US Presidents Rzuć wyzwanie sobie i swoim znajomym dzięki temu zupełnie nowemu zestawowi!