Who Wants To Be A Millionaire? - The Smurfs DLC Pack
To DLC zawiera dodatkowy zestaw ok. 130 pytań o następującym motywie: Smerfy Rzuć wyzwanie sobie i swoim znajomym dzięki temu zupełnie nowemu zestawowi!