Who Wants to Be a Millionaire - Space Conquest DLC Pack
To DLC zawiera dodatkowy zestaw ok. 140 pytań o następującym motywie: Space conquest Rzuć wyzwanie sobie i swoim znajomym dzięki temu zupełnie nowemu zestawowi!