Who Wants To Be A Millionaire? - Geography II DLC Pack
To DLC zawiera dodatkowy zestaw ok. 250 pytań o następującym motywie: Geography II Rzuć wyzwanie sobie i swoim znajomym dzięki temu zupełnie nowemu zestawowi!