Niniejszy dodatek DLC zawiera następujące elementy: - Specjalny strój Cahala Wygnańca - Ciemne futro wilkołaka i wilka - Wyszyty na stroju emblemat ze znakiem Ahrouna Wygnanie było jedynym wyjściem, by Cahal mógł ochronić swoją rodzinę. Z dala od bliskich osamotniony bohater popada w zgorzknienie. Włóż czarną kurtkę Cahala, dumnie pokaż wszystkim znak wojownika Ahrouna i zmieniaj się w ciemnego wilka, by pokonać nieprzyjaciół zagrażających twojemu stadu. Bohater potrafi przeobrażać się w wilka i straszliwą bestię zwaną Crinosem. Każda z postaci ma swoje zalety: wilk może przekradać się niepostrzeżenie, Cahal jako człowiek komunikuje się z innymi ludźmi, a wilkołak potrafi rozrywać wrogów na strzępy.