Weapon skins - Unicamo, Hexagon Ice & Copperhead Snake
Kup ekskluzywne skórki na bronie i pójdź o krok dalej z modyfikacją swojego ekwipunku. Unikatowe skórki można zastosować do wszystkich dostępnych w grze karabinów snajperskich zarówno w trybie single oraz multiplayer. Sięgnij po nowe doświadczenia w rozgrywce. To DLC zawiera ekskluzywne skórki do broni - Copperhead Snake, Hexagon Ice oraz Unicamo.