Weapon skins - Africa Tech & Hexagon Ice
Kup ekskluzywne skórki na bronie i pójdź o krok dalej z modyfikacją swojego ekwipunku. Unikatowe skórki można zastosować do wszystkich dostępnych w grze karabinów snajperskich zarówno w trybie single oraz multiplayer. Sięgnij po nowe doświadczenia w rozgrywce. To DLC zawiera ekskluzywne skórki do broni - Africa Tech oraz Hexagon Ice.