Way of the Hunter - Aurora Shores
Po dołączeniu do strażników przyrody, twoim zadaniem jest ochrona naturalnych zasobów Wybrzeża Aurora. Zbadaj dziewiczą przyrodę o licznej populacji dzikich zwierząt, w tym niedźwiedzi kodiackich, łosi Roosevelta, bizonów leśnych i wielu innych gatunków. Wykorzystaj szeroki wachlarz broni i wyposażenia myśliwskiego, by zdobyć najlepsze trofea i ciesz się otwartym światem, od zielonych łąk, przez gęste lasy deszczowe, po wysokie szczyty gór. Większość ludzi kojarzy Alaskę z krótkimi dniami i zimnymi nocami. Jednak pomimo surowego, zimowego klimatu, Wybrzeże Aurora to także miejsce pełne ciepła. Niezależnie od pory roku, idylliczne piękno naturalnej przyrody Wybrzeża Aurora zainspiruje cię i zachwyci. Od najwyższych szczytów Wzniesienia Nianuk po wielki las deszczowy Aivuk, Alaska przypadnie do gustu każdemu. Wybrzeże Aurora to skarb narodowy i dom dla różnorodnych rdzennych społeczności, posługujących się ponad dwudziestoma miejscowymi językami. Oto Wybrzeże Aurora – na świecie nie ma drugiego takiego terenu łowieckiego. Trawiaste Wybrzeże Aurora jest pełne życia i cudów. Zamieszkują je wilki szare, lisy rude, uhle pstrodziobe, dzikie kaczki, a nawet gatunek łosia, występujący jedynie na Alasce… Tutaj każdy łowca znajdzie zwierzynę wartą upolowania. Dobrze widać tu niezwykłą różnorodność regionalnego ekosystemu. Myśliwi będą musieli nie tylko stawić czoła nieprzyjaznym warunkom pogodowym, ale także wachlarzowi rzadkich zdobyczy, takich jak jeleń Roosevelta i bizon leśny, które czekają, aż wytropi je wytrawny myśliwy lub okrutny drapieżnik. Te pasma są jednymi z najwyższych na świecie i rzucają wyzwanie nawet Himalajom oraz Andom. Wśród tych pięknych, ale i niebezpiecznych szczytów schronienie znajdują kozy górskie i renifery tundrowe. Warto zobaczyć tę wyspę porośniętą lasem deszczowym. Spotkasz tu jelenia sitkajskiego, a jakby tego było mało, możesz też zagubić się w lesie i przeżyć bliskie spotkanie z niedźwiedziem kodiackim. Lepiej zachowaj ostrożność. To DLC wchodzi także w skład Map Pack 1 i Elite Edition.