Ten pakiet zawiera: - Pakiet modyfikujący Pixel Art - Pakiet modyfikujący Flaki, męstwo i wolność - Bluzę Twitch dla Marcusa - 5,000 followersów DedSecu Niektóre z elementów znajdujących się w zestawie mogą być w twoim posiadaniu, jeśli nabyłeś je oddzielnie.