Zanurz się w historię San Francisco i przejmij władzę nad Zatoką, jako najbardziej przerażający haker w mieście. Odkryj typowe samochody, broń oraz stroje i zapoluj na naśladowcę słynnego Zodiaka w ramach dodatkowej misji. Zawartość pakietu: - Historia Zodiaka: w Oakland jakiś zabójca morduje ludzi i drwi z policji, niczym legendarny Zodiak grasujący w mieście w latach sześćdziesiątych. Odszyfruj wiadomości i dopadnij naśladowcę! - Samochód Void Dasher: ten niewidzialny samochód sprawi, że wrogom będzie trudniej cię wykryć. - Samochód Peste Negra: ten gangsterski wózek jest przystosowany do sportowej jazdy i ma dobrze zoptymalizowany układ kierowniczy. - Skórka Kameleon: ten nierzucający się w oczy dron pomoże ci dyskretnie wykonać każde zadanie. - Strój Defalta: pamiętasz Defalta z Watch_Dogs? Teraz możesz założyć jego ciuchy i pokazać wszystkim, kto tu rządzi! - Złoty Pistolet: Ta potężna pozłacana broń to obowiązkowy gadżet gangsterów i dyktatorów na całym świecie.