"Godność to stan umysłu." Niektóre trendy są odporne na upływ czasu i wielkie odległości. A skoro jesteś nowym księciem miasta, nic dziwnego, że wywierasz tak wielkie wrażenie. Zawartość: - Kompletny zestaw ubrań. - Lakiery do pojazdów. - Dodatkowe elementy do broni. - Naklejki na urządzenia zdalnie sterowane. Odblokowane elementy znajdziesz odpowiednio: w szafie, w aplikacji Auto na żądanie lub w drukarce 3D w dziupli hakerskiej.