"Na ulicach jest wszystko..." Co dla jednego hakera jest śmieciem, dla innego bywa skarbem - najlepszy przykład to kartonowy plecak, co za eko-szyk! Wykorzystaj ten pakiet praktycznego wyposażenia, by ukryć się w tłumie ludzi zepchniętych na margines. Zawartość: - Kompletny zestaw ubrań. - Lakiery do aut. - Dodatkowe elementy do broni. Odblokowane elementy znajdziesz odpowiednio: w szafie, w aplikacji Auto na żądanie lub w drukarce 3D w dziupli hakerskiej.