"Daar gaan we, sportteam, daar gaan we!" Je kunt je trots op je geboortestad op geen betere manier laten blijken dan door de lokale groep rijke atleten te steunen. Toon trots je loyaliteit met dit pakket met een sportthema. Bevat: - Complete set kledingstukken. - Schilderwerk voor voertuigen. Je vindt je ontgrendelde voorwerpen in de desbetreffende winkel: garderobe en Auto op bestelling-app.