"Każdy ma sekrety, nikt się nie ukryje." Od niebezpiecznych zaułków aż po mroczne zakamarki internetu, prawdę odkryjesz wszędzie. Dzięki temu DARMOWEMU zestawowi wyposażenia prywatnego detektywa nic się przed tobą nie ukryje. Zawartość: - Kompletny zestaw ubrań. - Nowy lakier do pojazdów.