"Zabawmy się." Przypomnij sobie czasy ostrego grania, korzystając z tego pakietu wyposażenia opartego o motywy starodawnej pikselozy. Kto nie chciałby z powrotem zanurzyć się w erze ośmiobitowej z tak uroczymi wersjami członków DedSecu na koszulkach? Zawartość: - Kompletny zestaw ubrań. - Lakiery do aut. - Dodatkowe elementy do broni. - Motywy graficzne do zdalnie sterowanych urządzeń.