"Ma być głośno i szybko. Ale głównie głośno." Thrash metal narodził się nad Zatoką i nigdy nie umrze. Oddaj mu hołd połataną rockową kamizelką, brudnymi butami, lakierami i mnóstwem innych dodatków. Zawartość: - Kompletny zestaw ubrań. - Lakiery do pojazdów. Odblokowane elementy znajdziesz odpowiednio: w szafie lub w aplikacji Auto na żądanie.