"Kijk er niet direct in en er is niets aan de hand." Sommige mensen kunnen een ruimte in hun licht laten baden, maar jij kunt beter. Verlicht onverlichte geesten en verbijster de modeblinden met dit neonkleurige partypakket. Bevat: - Volledige set kledingstukken. - Schilderwerk voor voertuigen. - Aangepaste afwerking voor wapens. - Stickers voor RC-apparaten. Je vindt je ontgrendelde voorwerpen in de desbetreffende winkel: garderobe, Auto op bestelling-app of 3D-printer in elke hackerspace.