"Jedziemy, milordzie?" Dla kraju i królowej, czy dla zwykłego szpanu, ten nawiązujący do brytyjskich motywów pakiet pozwoli ci bujać się z klasą. Zawartość: - Kompletny zestaw ubrań. - Lakiery do pojazdów. - Dodatkowe elementy do broni. - Naklejki na urządzenia zdalnie sterowane. Odblokowane elementy znajdziesz odpowiednio: w szafie, w aplikacji Auto na żądanie lub w drukarce 3D w dziupli hakerskiej.