"Żołnierze fortuny, psy wojny." Nie ma miejsc ani zadań zbyt niebezpiecznych dla zawodowych żołnierzy. Przygotuj się i miej oczy szeroko otwarte. Zawartość: - Kompletny zestaw ubrań. - Lakiery do aut. - Dodatkowe elementy do broni. - Motywy graficzne do zdalnie sterowanych urządzeń. Odblokowane elementy znajdziesz odpowiednio: w szafie, w aplikacji Auto na żądanie lub w drukarce 3D w dziupli hakerskiej.