"Bezpieczeństwo to iluzja." Niektórzy hakerzy po prostu lubią patrzeć, jak wszystko się wali. Ukaż światu swoją mroczną stronę, wykorzystując ten jednobarwny pakiet. Zawartość: - Kompletny zestaw ubrań. - Lakiery do aut. - Dodatkowe elementy do broni. - Naklejki na urządzenia zdalnie sterowane. Odblokowane elementy znajdziesz odpowiednio: w szafie, w aplikacji Auto na żądanie lub w drukarce 3D w dziupli hakerskiej.