"Rewolucja zaczyna się w duszy." Lata siedemdziesiąte były okresem muzycznego buntu, krzykliwej mody i ikon popkultury. Bądź kontynuatorem tamtej świetności dzięki własnemu zestawowi strojów i wyposażenia, odzwierciedlającego te klasyczne czasy. Zawartość: - Kompletny zestaw ubrań. - Lakiery do pojazdów. - Dodatkowe elementy do broni. Odblokowane elementy znajdziesz odpowiednio: w szafie, w aplikacji Auto na żądanie lub w drukarce 3D w dziupli hakerskiej.