Watch Dogs: Legion - pakiet Ultimate
Watch Dogs: Legion - Pakiet Ultimate zawiera pakiet „Miejska dżungla”, a w nim trzy unikatowe postacie z własnymi umiejętnościami oraz elementami wyglądu, zestaw trzech masek, a także pakiet wzmocnień premium!