Watch Dogs: Legion - pakiet Resistance Edition
Odblokuj nową zawartość do wykorzystania podczas swojej londyńskiej podróży dzięki Resistance Edition: Pakiet ruchu oporu: Ryś, nowa hakerska postać w zestawie z inspirowaną zwierzęciem maską i strojem, a także tygodniowy status VIP-a, który pozwoli ci szybciej zdobywać walutę w grze.