Wasteland 3: The Battle of Steeltown
Górujący nad miastem kompleks fabryki w Steeltown wytwarza całą technologię, która napędza Kolorado i utrzymuje Patriarchę u władzy – ciężarówki, pancerze, broń i roboty. Jednak dostawy ze Steeltown nagle się urwały, a Patriarcha otrzymuje od Abigail Markham, przywódczyni miasta, jedynie wymówki. Gdy wysyła strażników, by zbadali sprawę, odkrywają, że obecnie fabryka to beczka prochu, a ktoś już zapalił lont. Pracownicy strajkują, bandyci prowadzą bezkarne napady i nikogo nie przepuszcza się przez bramę, nawet z polecenia samego Patriarchy. Bez pomocy Steeltown załamie się i spłonie na dobre, zabierając ze sobą Markham. Ale może właśnie taki los jest mu pisany? Strażnicy będą musieli sami o tym zdecydować. Odkryj kompleks fabryki w Steeltown samodzielnie lub w kooperacji w tym epickim dodatku narracyjnym. Podejmij się nowych nietuzinkowych zadań, zmierz się z nowymi przeciwnikami-robotami i rozwikłaj tajemnicę kryjącą się w sercu Steeltown tak, jak tego chcesz. Walka taktyczna wkracza na niespotykane wcześniej wyżyny za sprawą nowej mechaniki, takiej jak niszczycielskie ataki telegraficzne, kumulujące się efekty stanu, tarcze żywiołowe i bronie nieśmiercionośne. Dzięki nim wyjdziesz zwycięsko z potyczek w Steeltown na całkiem nowe sposoby. Skalowanie walki i sprzętu oznacza, że zarówno nowi, jak i powracający gracze mogą wejść do Steeltown w trakcie rozgrywki i cieszyć się wyzwaniem na odpowiednim poziomie. Ponadto spotykane postacie dostosowują się do już podjętych przez ciebie decyzji. The Battle of Steeltown rozszerza podstawową grę o nowych wrogów, bronie, pancerze i potyczki na mapie świata. Kierownik muzyczny Mary Ramos i kompozytor Mark Morgan powracają z oryginalnymi utworami i nowymi postapokaliptycznymi coverami.