WARTILE Yggdrasil Pack
Przechyl szalę zwycięstwa na swoją stronę dzięki dwóm nowym kartom bitewnym „Fire Trap” i „Seed of Growth”! Zawiera nowy motyw planszy świata – „Yggdrasil”.