Wartales - The Skelmar Invasion
Wyrusz do Ormance, wolnego niegdyś hrabstwa, które padło ofiarą największej inwazji w historii. Skelmarowie, zjednoczeni po raz pierwszy pod przywództwem wybrańca bogów, okrutnego jarla Svena, najechali Edoran, by bez litości grabić jego bogactwa i żyzne ziemie. Ten niebywały sojusz klanów przetoczył się przez region, pozostawiając po sobie chaos i ruinę. Ostatnia twierdza hrabstwa upadła, a jej obrońcy zostali rozproszeni. Uratuj hrabinę, zbierz ocalałe oddziały i wyzwól wchodzące w skład hrabstwa baronie, aby przepędzić skelmarską hordę. Stań w samym centrum zaciekłej walki o wyzwolenie Ormance i ocal Edoran przed upadkiem. Czy starczy ci umiejętności, by odbić te ziemie z rąk najeźdźców? Wyzwól Ormance Zwróć wolność hrabstwu Ormance, wyzwalając jego baronie. Każdą z nich obróciły w ruinę siły okupacyjne Skelmarów, każda popadła w chaos i naznaczona jest wojną. Skelmarowie opanowali i obsadzili twierdze oraz ważniejsze punkty, zaś inne miejsca zostały spustoszone i pozostaną bezużyteczne, dopóki nie przepędzisz najeźdźców. Wyzwól poszczególne baronie i przywróć je do życia, zdobywając leżące w ich sercu fortece. Twoje działania wywabią z ukrycia miejscowych sojuszników, a zniszczone miejsca będzie można odbudować, przywracając im pełną funkcjonalność i zaprzęgając do pracy na rzecz wysiłku wojennego. Ale dopóki twierdze kontrolowane będą przez Skelmarów, poszczególne baronie pozostaną pod ich okupacją. Podejmij wysiłek wojenny Podejmij wysiłek wojenny w Ormance, aby wyprzeć skelmarskich najeźdźców. Na wyzwolonych obszarach możesz przeciągać na swoją stronę miejscowe frakcje. Każda lokacja będzie generować cenne zasoby lub inne unikalne korzyści, takie jak zwiększona produkcja farm czy wsparcie wojskowe ze strażnic. Wybieraj mądrze, aby stworzyć potężny ruch oporu. Wszystkie odbite z rąk wroga obszary działają na rzecz wysiłku wojennego, dlatego każdy dokonany wybór to istotny krok ku wyzwoleniu Ormance. Zarządzaj trzema najważniejszymi typami zasobów: siłą ludzką pozwalającą korzystać ze wsparcia wprawnych miejscowych żołnierzy, materiałami budowlanymi służącymi do odbudowy zniszczonych miejsc i kluczowej infrastruktury oraz zapasami pozwalającymi karmić i wyposażać twoje oddziały. Przełam oblężenie Przygotuj się na zacięte oblężenia twierdz składające się z maksymalnie dwóch emocjonujących etapów. Podczas gdy ty będziesz gromadzić swoje siły pod fortecą, szykując się do starcia ze stacjonującymi na zewnątrz jej murów obrońcami, twoi sojusznicy mogą już dawno toczyć walkę. Przełam obronę, niszcząc bramę, aby twoje oddziały mogły wedrzeć się do środka. Sforsowana brama pozwoli dotrzeć do serca fortecy. Przemierzaj wnętrze twierdzy, walcz z żołnierzami wroga i pokonaj ich dowódcę, by odnieść ostateczne zwycięstwo. Uważaj tylko na strażnice, bo dopóki nie zostaną zneutralizowane, będą zasypywać twoich podkomendnych deszczem strzał. Pora przejść do działania i wyrwać Ormance spod buta Skelmarów!