Wartales - Pirates of Belerion
Piraci Belerionu Od kiedy upadło dawne królestwo Belerionu, archipelag zdawał się coraz bardziej wyludniać. Jego mieszkańcy, w większości rybacy, zajęli się piractwem, kupcy zaczęli omijać jego wody i wyglądało na to, że nic już nie zdoła powstrzymać agonii tego zakątka świata. Wtedy jednak zjawili się Ihranie... Weź udział w przeszło 25-godzinnej przygodzie i przemierzaj Belerion, nowy niegościnny region dużo rozleglejszy niż którakolwiek z pozostałych części kontynentu. Odkryj krainę inną niż wszystkie dotychczasowe w pierwszym dodatku poszerzającym świat gry Wartales! Poznawaj tajemnice rozgrywającej się w tym regionie fabuły, odkrywaj nowe frakcje i opanuj zupełnie nowy sposób podróżowania: morską nawigację. Archipelag Belerion Choć skąpane w słońcu wyspy archipelagu zdają się nadzwyczaj spokojne, wielu żeglarzy omija je szerokim łukiem. Prawda jest bowiem taka, że na tych, którzy odważą się między nimi podróżować, czekają liczne niebezpieczeństwa. Wokół wysp archipelagu rozciągają się ostre jak brzytwa rafy i wieją zdradliwe wiatry, na plażach grasują pokryte łuskami bestie, a na wodach panoszą się piraci, grabiący i posyłający na dno każdego, kto wejdzie im w drogę. Zapanuj na morzu Wyrusz na porywającą wyprawę przez rozległe obszary Belerionu, gdzie na pierwszy plan wysuwają się nawigacja i eksploracja – nieodłączne elementy emocjonujących morskich wojaży. Odkrywaj sekrety żeglarstwa, nawigując po bezmiarze wód, zawijaj do portów i eksploruj wyspy archipelagu. Twórz i ulepszaj elementy swojego statku – od żagli po potężne balisty – aby służył ci nie tylko do podróżowania, ale stał się też budzącą grozę morską machiną wojenną. Zostań Władcą Mórz Uzyskaj przewagę na zdradliwych wodach, stając do walki ze Strażą, gardzącymi prawem piratami i wielu innymi przeciwnikami. Wyzywaj wrogów na pojedynki, korzystając z zupełnie nowej mechaniki rozgrywki dostępnej wyłącznie podczas morskich potyczek w Belerionie. Awansuj w rankingu Władców Mórz, pokonując nieprzyjaciół, dokonując abordażu wrogich statków i zdobywając cenne skarby. Dzięki dynamicznemu polu bitwy i zupełnie nowym frakcjom każde stoczone w Belerionie starcie dostarcza nadzwyczajnych emocji i zbliża gracza ku morskiej dominacji.